Факультет туралы
Педагогика және әлеуметтік жұмыс факультетінің деканат мүшелері
Жумакова Үміт Төлеутайқызы Педагогика және әлеуметтік жұмыс факультеті деканының м.а.
ОҚА-ның педагогика және әлеуметтік жұмыс факультеті 2012 жылы құрылған. Содан бері 2000-ға жуық маман даярланды. Факультеттің қызметі білім беру жүйесі, психология және әлеуметтік жұмыс үшін, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие, динамикалық түрде өзгеріп отыратын қызметтің әлеуметтік және кәсіби жағдайларына тиімді бейімделе алатын, негізгі кәсіби функцияларды жүзеге асыруға дайын болатын, ұйымдастырушылық жұмыс және басқару іс-әрекет дағдыларына ие, олардың қызметінің кәсіби салаларының сипаты мен даму бағытына сындарлы түрде әсер етуге қабілетті, жоғары деңгейге ие мамандарды даярлаудан тұрады.
Факультеттің құрылымына мыналар кіреді:
- 2кафедра: педагогика және психология, дефектология және әлеуметтік жұмыс;
- кітапхана.
Педагогика және әлеуметтік жұмыс факультетінде бакалавриаттың келесі бес оқу бағдарламасы бойынша оқыту жүзеге асырылады:
- 6В01101 Педагогика және психология;
- 6В01303 Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі;
- 6В01904 Арнайы педагогикаға мамандар даярлау (Дефектология);
- 6В03110 Психология;
- 6В10218 Әлеуметтік жұмыс.
Факультеттің кадрлық әлеуеті - профессорлық-оқытушылық құрам олар 41 адамнан тұрады, оның ішінде 3 доктор, 13 кандидат және 25 магистр.
Материалдық-техникалық база барлық салада мамандарды даярлауға мүмкіндіктер жасалған.
Біздің факультет студенттерге шығармашылық өсудің, кәсіби және жеке өзін-өзі дамытудың ерекше мүмкіндіктерін ұсынады. Біз классикалық білім беру жүйесінде жинақталған барлық құндылықтарды сақтай отырып, инновациялық білім беру технологияларын қолданамыз.
Педагогика және әлеуметтік жұмыс факультетінің түлектері жұмыс істей алады:
6В01101 Педагогика және психология
5В010300 - Педагогика және психология мамандығының түлектеріне
6В01101 - Педагогика және психология білім беру бағдарламасы бойынша «Білім бакалавры» академиялық дәрежесі беріледі.
Кәсіби қызмет саласы:білім беру ұйымдарындағы оқу процесін жобалау; тәрбиеленушілердің жеке және әлеуметтік даму мәселелері бойынша психологиялық-педагогикалық зерттеулер; оқушылардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, дамытушылық және түзету бағдарламаларын, білім беру қызметін құру.
Түлектердің кәсіби іс-әрекетінің объектілері: барлық типтегі мектепке дейінгі ұйымдар (балабақшалар, күндізгі балабақшалар); жалпы білім беретін мектептер, оның ішінде лицей, гимназия, шағын мектептер, санаторий мектептер, спорт мектептері, балалар үйлері; арнайы түзету ұйымдары (мектеп-интернаттар, физикалық немесе ақыл-ой дамуындағы мүмкіндігі шектеулі балалар мен жасөспірімдерге арналған сыныптар); бастауыш кәсіптік білім берудің оқу орындары (лицейлер); орта кәсіптік білім беру мекемелері (колледждер, мектептер).
Түлектердің кәсіби қызметінің субъектілері: оқыту, тәрбиелеуді ұйымдастырудың мақсаттары, міндеттері, мазмұны; Қазақстан Республикасында білім беруді дамыту тұжырымдамасының талаптарын жүзеге асыру жолдары; әлеуетті мүмкіндіктерді дамыту мақсатында психиканың жеке және когнитивті салаларын зерттеу; оқушыға бағытталған білім беруді жүзеге асыру арқылы жеке және сараланған тәсілдер.
5В010300 - Педагогика және психология мамандығы бойынша бакалаврлар кәсіби қызметтің келесі түрлерін орындай алады:
- ұйымдастырушылық және технологиялық (педагогикалық технология негізінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру);
- өндіріс және басқару (өзара іс-қимыл «субъект-субъект»);
- дизайн (жалпы орта мектепте білім беруді модельдеу);
- зерттеу (кез-келген типтегі ғылыми ұйымдарда, ұйымда, ғылыми жобаларды модельдеу және іске асыру);
- білім беру (педагогика мен психологияны оқыту, кадрларды даярлау және қайта даярлау).
6В01303 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат түлегіне 6В01303 - Педагогика және бастауыш білім беру әдістемесі білім беру бағдарламасы бойынша «білім бакалавры» академиялық дәрежесі беріледі.
6В01303 - Бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі бакалаврының кәсіби қызмет саласы - бұл білім беру ұйымдары (орта мектептердің, педагогикалық колледждердің, педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттарының, білім бөлімдерінің бастауыш деңгейі).
5В010200 - Бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі бакалаврының кәсіби қызметінің объектісі - бұл барлық типтегі бірінші кезеңдегі орта мектептердегі педагогикалық үрдіс және білім беру ұйымдарындағы әдістемелік жұмыс.
6B01303 - Бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша бакалаврдың кәсіби қызметінің субъектілері - бұл бірінші кезеңнің педагогикалық процесін ұйымдастыру жағдайында Қазақстан Республикасында білім беруді дамыту тұжырымдамасының талабын жүзеге асыру. орта мектептер мен оқу орындарындағы әдістемелік жұмыстар.
6В01303 - Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша бакалаврлар кәсіби қызметтің келесі түрлерін орындай алады:
- диагностикалық - оқушының жеке басын, оқу нәтижелерін, білімі мен дамуын зерттеу;
- ұйымдастырушылық және технологиялық (педагогикалық технологиялар негізінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру);
- әкімшілік-педагогикалық (өзара іс-қимыл «субъект-субъект», білім берудегі басқару);
- дизайн (бастауыш мектепте білім беруді модельдеу);
- ғылыми зерттеу (білім беру мәселелерін шешуде шығармашылық ізденіс, педагогикалық тәжірибені зерттеу, рефлексия).
6В01904 Арнайы педагогика бойынша мамандар даярлау (Дефектология)
6B01904 мамандығы бойынша бітірушіге арнайы педагогика (дефектология) бойынша мамандар даярлау 6B01904 арнайы педагогика (дефектология) білім беру бағдарламасы бойынша «білім бакалавры» академиялық дәрежесі беріледі.
6В01904 Арнайы педагогика (дефектология) мамандығы бойынша бакалаврдың кәсіби қызмет саласы арнайы білім беру мектебінде және мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында (ақыл-ой кемістігі бар, психикалық дамуы кешеуілдеген, есту, көру, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларға арналған) және т.б. оқу-түзету тәрбие процесі ретінде жұмыс істейді.
6В01904 арнайы педагогика (дефектология) бойынша мамандарды даярлау мамандығы бойынша бакалаврдың кәсіби қызметінің объектілері жеке жалпы білім беру, арнайы мектепке дейінгі және мектептегі білім беру ұйымдары; оңалту орталықтары; түзету бөлмелері; ПМПК, ерте араласу бөлмелері; әлеуметтік бағдар институттары (әлеуметтік қамсыздандыру, жұмыссыздарды, аз қамтылған, мүгедектерді, шектеулі еңбекке жарамдыларды қолдау және көмек органдары); қоғамдық ортада жас ұрпақты тәрбиелеу мен дамыту проблемаларына байланысты мекемелер; денсаулық сақтау мекемелері; ғылыми-зерттеу ұйымдары болып табылады.
6В01904 арнайы педагогика (дефектология) бойынша мамандар даярлау мамандығы бойынша бакалаврдың кәсіби қызметінің пәні - жалпы білім беретін және мамандандырылған білім беру ұйымдарында түзету педагогикалық және білім беру қызметін ұйымдастыру, Мемлекеттік бағдарламаның талаптарын орындау нәтижелері мен жолдары. Қазақстан Республикасының білім беруді дамыту және «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық коррекциялық қолдау туралы» заңы.
В01904 арнайы педагогика (дефектология) бойынша мамандар даярлау мамандығы бойынша бакалаврлар келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады
- ұйымдастырушылық және технологиялық (әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдау және енгізу);
- өндіріс және басқару (әдіскер - дефектолог, мектепке дейінгі және мектептегі білім беру ұйымдарының жетекшісі);
- жоба (жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын арнайы білім беру ұйымдарының нақты түріне бейімдеу; әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларға оқу-тәрбие және түзету-дамыту көмек жоспарларын құру және жүзеге асыру);
- зерттеу (мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту, тәрбиелеу, дамыту және түзету процесінің ерекшеліктерін зерттеу);
- педагогикалық (таңдалған мамандыққа байланысты: олигофренопедагог, саңырау мұғалім, логопед, тифлопедагог, арнайы мектепке дейінгі тәрбиеші);
- консультациялық - диагностикалық (мүмкіндігі шектеулі балаларды диагностикалау, мүмкіндігі шектеулі балалары бар мұғалімдермен және ата-аналармен консультациялық - әдістемелік жұмыс);
- жарнама және насихат - әлеуметтік маңызды идеяларды, дәстүрлерді қолдау, дамыту және насихаттау; дефектологиялық қызметтердің жарнамасын ұйымдастыру; бұқаралық ақпарат құралдарында әлеуметтік жауапкершілік, қоғамға қызмет ету идеяларын насихаттау.
6В03110 Психология
6В03110 - Психология мамандығы бойынша бакалавриат түлегіне «6B03110 - Психология» білім беру бағдарламасы бойынша әлеуметтік білім бакалавры академиялық дәрежесі беріледі.
Алған білімі бойынша ол келесі лауазымдарды атқара алады:
- орта және жоғары оқу орындарындағы психолог;
- қалалық және республикалық жұмыспен қамту орталықтарының кәсіптік бағдар беру және кәсіптік оқыту орталықтарында психолог;
- қоғамдық пікірді және саяси технологияны зерттеу орталықтарындағы психолог;
- өндірістік кәсіпорындардың психологы (HR менеджері);
- спорт ұйымдарындағы психолог;
- медициналық ұйымдарда және емдеу-профилактикалық мекемелерде психолог;
- құқық қорғау ұйымдары мен қылмыстық-атқару мекемелерінде, педагогикалық тұрғыдан қараусыз қалған жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу орталықтарында психолог;
- ғылыми ұйымдарда кіші ғылыми қызметкер.
Психологтың кәсіби-психологиялық қызметін келесі бағыттарда жүзеге асырады:
- адами факторларды зерттеу бағдарламаларын психологиялық қолдау (зерттеу);
- адам ресурстарын басқару және персоналды сертификаттау, кәсіптік бағдар беру және кәсіптік іріктеу, өндірістік қызмет және бизнес (өндіріс) үшін психологиялық қолдау;
- оқыту және тәрбиелеу (тәрбиелеу) процестерін психологиялық зерттеу және қолдау;
- спорттық ұйымдардың қызметін психологиялық қолдау;
- психологиялық алдын алу және психологиялық түзету (денсаулық сақтау);
- жедел-іздестіру және тергеу қызметін, сот ісін жүргізуді, құқықтық профилактиканы және қылмыстық-атқару қызметін психологиялық қолдау (құқық қорғау қызметі).
Түлектер-психологтардың кәсіби қызметінің объектілері:
- мектепке дейінгі ұйымдар, орта мектептер, лицейлер мен гимназиялар, мамандандырылған білім беру және оқыту ұйымдары, мектептер, колледждер мен техникумдар;
- ғылыми-зерттеу институттары мен ғылыми орталықтар;
- спорттық және шығармашылық ұйымдар;
- денсаулық сақтау ұйымдары;
- кәсіптік бағдар беру және кәсіптік оқыту орталықтары, қалалық және республикалық әлеуметтік қызметтер, жұмыспен қамту орталықтары;
- қоғамдық пікірді және саяси технологияны зерттеу орталықтары;
- өндірістік кәсіпорындар мен кәсіпкерлік ұйымдар;
- құқық қорғау ұйымдары мен қылмыстық-атқару мекемелері, педагогикалық тұрғыдан қараусыз қалған балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу орталықтары; коммуникация процестері (тұлға аралықтан макроәлеуметтік деңгейге дейін) және адам мен қоғамның, адам мен табиғаттың, адам мен техниканың өзара әрекеттесуінің психологиялық мәселелері.
Психолог-түлектердің кәсіби іс-әрекетінің субъектілері - әр түрлі психикалық құбылыстар (когнитивтік процестер мен реттеуші механизмдер, күйлер мен тәжірибелер, жеке қасиеттер мен жеке ерекшеліктер), олар коммуникативті, шығармашылық, кәсіби іс-әрекет өзінің кәсіби іс-әрекетінің объектілерімен қарым-қатынасы аясында, когнитивтік, семантикалық, тәрбиелік пән ретінде адамның психикалық іс-әрекетінің жүйелік негізін құрайды.
6В10218 Әлеуметтік жұмыс
6В10218-Әлеуметтік жұмыс мамандығы бойынша бакалавриат түлегіне «6В10218-Әлеуметтік жұмыс» білім беру бағдарламасы бойынша әлеуметтік қамсыздандыру академиялық бакалавр дәрежесі беріледі.
Кәсіби қызмет саласы
Әлеуметтік қызметтер, әлеуметтік қорғау, білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет, қылмыстық-атқару жүйесі.
Лауазымдары:
- мекемелердегі, ұйымдардағы, халықты әлеуметтік қорғау органдарындағы, әлеуметтік саясат және қорғау мәселелерімен айналысатын мемлекеттік органдардағы әлеуметтік жұмыс жөніндегі маман;
- әлеуметтік мәселелер жөніндегі көмекші;
- әлеуметтік кеңесші;
- әр түрлі типтегі мектептердегі, мектептен тыс мекемелердегі, интернаттардағы, отбасылық балалар үйіндегі, әлеуметтік баспаналардағы, түзету-сауықтыру орталықтарындағы, мәдени-демалыс орталықтарындағы әлеуметтік педагог;
- халықты әлеуметтік қорғау, білім беру, әлеуметтік-өндірістік салалардағы, әр түрлі ұйымдастырушылық-құқықтық нысандағы әлеуметтік-психологиялық қызметтердегі психолог;
- психоәлеуметтік кеңесші;
- үкіметтік емес коммерциялық емес ұйымдардағы әлеуметтік қызметкер;
- жастар ісі жөніндегі комитеттер институттары, қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің маманы;
- жалғызілікті, қарт азаматтарға, мүгедектерге медициналық қызметтердің медициналық, емдеу-профилактикалық мекемелеріндегі әлеуметтік қызметкер, соның ішінде. мүмкіндігі шектеулі балалар.
Кәсіби қызметтің объектілері - бұл халықты әлеуметтік қорғау, білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет жүйесіндегі әртүрлі ұйымдық-құқықтық формадағы органдар, ұйымдар мен мекемелер; пенитенциарлық жүйелер, мамандандырылған мекемелердің әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық қызметтері (отбасылық балалар үйлері, пансионаттар, әлеуметтік баспаналар, арнайы түзету мекемелері); балалар мен жасөспірімдер клубтары; жастар ұйымдары мен бірлестіктері; емдеу-профилактикалық және басқа медициналық мекемелер; халықтың әртүрлі санаттарына арналған оңалту орталықтары; әлеуметтік-өндірістік сферадағы әлеуметтік қызметтер; коммерциялық емес үкіметтік емес ұйымдар.
Кәсіби қызметтің бағыты
Сыртқы көмегінсіз өмірлік мәселелерін шеше алмайтын, тіпті көп жағдайда өмір сүретін адамдарға мұқтаж адамдарға көмек көрсету (әлеуметтік көмек, әлеуметтік ақпарат, әлеуметтік-құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-оңалту, медициналық-әлеуметтік, әлеуметтік -психологиялық, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-педагогикалық және т.б.); әлеуметтік қорғау (жұмыс істейтін, жұмыссыздар, көпбалалы отбасылар және т.б.), әлеуметтік қызметтер, әлеуметтік; халыққа әлеуметтік-медициналық қызмет көрсету; психоәлеуметтік жұмыс.
Педагогика және әлеуметтік жұмыс факультетінің оқу және оқу-әдістемелік жұмысы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарына, академиялық күнтізбеге және оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде жүзеге асырылады.
Жұмыс оқу жоспарларының құрылымы мен мазмұны типтік жоспарларға және элективті пәндер каталогына сәйкес келеді. Элективті пәндердің жұмыс оқу жоспарлары мен каталогтары кафедраларда, факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінде талқыланады, оқу-әдістемелік кеңеспен келісіледі, егер оң қорытынды болса, академияның ғылыми кеңесінде бекітіледі. . Оқу жоспарының міндетті компонентіне арналған білім беру бағдарламасының мазмұны 2018 жылғы Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының, типтік пән бағдарламаларының, вариативті бөлімнің - элективті пәндер каталогына негізделген талаптарына сәйкес келеді. Элективті пәндер каталогын қарастыру кезінде жұмыс берушілер қатысады.
Факультеттің барлық білім беру бағдарламаларының мазмұны білім деңгейлеріне Дублиндік дескрипторларға сәйкес әзірленген және оқытудың айқын күтілетін нәтижелеріне бағытталған: құзыреттілік, құзыреттілік, модуль бойынша да, әр пән үшін де бөлек және білім беру бағдарламаларындағы практикалық бағытқа бағытталған. Оқу бағдарламасының міндетті компонентіне арналған білім беру бағдарламаларының мазмұны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» 23.08.12 ж. Бұйрығының талаптарына сәйкес келеді. № 1080, бұл пәндерді олардың сабақтастығы негізінде оқудың дәйектілігін, студенттердің оқу жұмысының біртектілігі тұрғысынан пәндерді семестр бойынша ұтымды бөлуді, кадрлар мен академияның материалдық-техникалық әлеуетін тиімді пайдалануды қамтамасыз етеді.
Оқыту процесінде кафедра оқытушылары студенттердің ақыл-ой белсенділігін арттыруға, олардың жаңа білімді өз бетінше іздеу деңгейін арттыруға, білімді шығармашылықпен қолдануға бағытталған оқытудың әр түрлі әдістерін қолданады. Осы мақсатта мұғалімдер оқытудың әр түрлі әдістерін қолданады: шағын топтарда жұмыс, «Миға шабуыл», тақырыптарды, бөлімдерді ұсыну, оқу фильмдерін көрсету, шығармашылық есептер мен практикаға бағытталған тапсырмаларды шешу. Сабақтар техникалық оқу құралдары мен интернет-ресурстарды қолдану арқылы өткізіледі: слайдтарды, презентацияларды қолдану, сынып тақырыптарына байланысты әр түрлі жағдайларды қалпына келтіру.
Сағынтаева Айман Сапарқызы, деканның ғылыми-зерттеу жұмыстары жөніндегі орынбасары
Педагогика және әлеуметтік жұмыс факультетінің ғылыми-зерттеу жұмыстары қазіргі заманғы өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыратын іргелі және қолданбалы зерттеулерді дамытуға бағытталған.
Ғылыми зерттеулердің оқу үрдісімен және өндіріспен тығыз байланысы мамандарды даярлаудың жоғары сапасын қамтамасыз етеді.
Факультет өз қызметінде Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік актілерін, Академия Жарғысын басшылыққа алады, академияның даму стратегиясы, Ғылыми кеңестің шешімдері негізінде ғылыми және инновациялық қызметті анықтайды.
Кафедралар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді, оның нәтижелері жаңа дәрістер курстарын құруда, оқу-әдістемелік құралдарды дайындауда, ғылыми-практикалық конференцияларда қолданылады. Зерттеу бағыттарын таңдау саясаты Қазақстанның алдында тұрған басым міндеттермен, ғылыми-педагогикалық кадрлардың мүмкіндіктері мен біліктілігімен, ЖОО алдында тұрған міндеттермен анықталады.
Жумадилова Гульмира Байзаққызы, тәрбие және кәсіптік бағдар ісі жөніндегі деканының орынбасары
Орталық Қазақстан академиясының Педагогика және әлеуметтік жұмыс факультетінің тәрбие жұмысы келесі негізгі бағыттарды қамтиды:
• кәсіптік білім;
• этикалық-эстетикалық, рухани-адамгершілік және құқықтық тәрбие;
• конфессияаралық, көпұлтты толеранттылық пен қазақстандық патриотизмді қалыптастыру;
• экологиялық, дене тәрбиесі және денсаулықты сақтайтын ортаны қалыптастыру, салауатты өмір салты;
• интеллектуалды мәдениетті дамыту, жас таланттарды дамыту және қолдау;
• еріктілер қызметін қолдау және дамыту.
Тәрбие жұмысының басым бағыты - студенттерге патриоттық тәрбие беру. Осы бағытта Конституция күніне, Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күніне, Қазақстан халықтарының тілдері күніне, Наурыз-мейрамға және Жеңіс күніне арналған шаралар өткізіледі. Осы мерекелер аясында тақырыптық кураторлық сағаттар өткізіліп, онда Мемлекеттік рәміздерді насихаттау, Отан, Елтаңба, Ту, Мемлекеттік Гимн ұғымдарына деген құндылық қатынастарды насихаттау бойынша жүйелі жұмыстар жүргізілуде.
Студенттердің шығармашылық және ғылыми әлеуетін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Осыған орай факультетте «Студенттерге арнау», Халықаралық студенттер күніне арналған пародиялық шоу, жаңа жылдық бал-маскарад сияқты іс-шаралар өткізу дәстүрге айналды. Факультетте вокалдық, халықтық және заманауи би үйірмелері, «Парасат» дебат клубы, «Не? Қайда? Қашан?». Дарынды студенттерді анықтау және олармен одан әрі жұмысты бірінші курс студенттері арасында ұйымдастыру үшін «Жаңа есімдер» байқауы жыл сайын өткізіліп тұрады. Студенттер қалалық, облыстық және республикалық деңгейдегі түрлі фестивальдарға, байқауларға белсенді қатысады. «Бағала» КТК командасы облыстық және республикалық КТК ойындарында сәтті өнер көрсетеді. Команда Павлодар қаласында өткен «Прииртышья» Республикалық аймақтық лигасында 3 орынға ие болды, Тәуелсіздік күнін мерекелеу аясында өткен Тәуелсіздік кубогының жеңімпазы атанды, Қарағанды облысының 2014 жылғы облыстық гранд-финалының чемпионы болды. 2014 жылдың қаңтарында команда Астана қаласында өткен «Жайдарман-2014» Республикалық спартакиадасына қатысып, Республикалық «Сарыарқа» Орталық лигасына қатысқаны үшін сертификат жеңіп алып, жартылай финалға өтті.
Факультетте салауатты өмір салтын насихаттау үшін әр түрлі акциялар, тренингтер өткізіледі, факультет денсаулық сақтау және әлеуметтік өмір орталығымен, ЖИТС орталығымен ынтымақтастықта болады, осы ұйымдардың мамандары студенттермен жиі дәрістер оқиды. Студенттер жыл сайын Облыстық салауатты өмір салтын дамыту орталығы ұйымдастыратын денсаулық фестиваліне белсенді қатысады.
Факультеттің оқу ғимаратында студенттердің көркемөнерпаздар қойылымдарындағы, қоғамдық өмірдегі және спорттағы жетістіктерін бейнелейтін бірнеше тақырыптық стендтер дайындалған және безендірілген. Ғимараттың бірінші қабатында Жастар ісі жөніндегі комитеттің ақпараттық стенді, үшінші қабатта «Қазақ халқының ұлы ойшылдары» стенді орналасқан. Корпуста барлық жерде ұлы ойшылдар мен ғалымдардың білім туралы нақыл сөздерінен стендттер ілінген.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін көрнекі насихаттауға ерекше назар аударылады. Академия залында патриоттық бұрыш бар. Факультеттің студенттік өзін-өзі басқару жүйесі Жастар ісі жөніндегі комитет (КДМ) арқылы жүзеге асырылады. Жастар ісі жөніндегі комитеттің құрылымын Шығармашылық жастар орталығы мен Ақпараттық-талдау орталығы құрайды. Шығармашылық жастар орталығы вокалдық студияны, хореографиялық ұжым мен дебат клубын біріктіреді. Академиялық топтардың жетекшілері де КДМ мүшелері болып табылады.
Тәуекелова Әйгерім Алмазқызы, сабақ кестесі, практика және жұмыспен қамту үйлестірушісі

